pixelplus logo
pixelplus logo
Услуги

SEO Оптимизация на сайт

Защо да изберете
тази услуга?

Google е най-използваната търсеща машина в цял свят, като получава над 100,000 търсения в секунда и над 99% процента от всички кликове отиват към първите 10 резултата на първата страница в Google. Точно затова SEO Оптимизацията на сайт е от решаващо значение за всеки бизнес. Ние сме тук, за да изградим твоята персонализирана SEO стратегия, с която ще увеличиш трафика и продажбите си.

marketing
Увеличение на
трафика

Увеличаване на потока от клиенти с висок потенциал за продажби.

calculator
Повишаване на
приходите

Максимизиране на печалбата чрез подобрена видимост, увеличение на транзакциите и развитие на бизнеса.

bulb
Разпознаваемост на
бранда

Осигурява по-широка и лоялна аудитория, което може да доведе до бизнес растеж и влияние на пазара.

web design icon
Видимост на
сайта

По-високата видимост в търсачките увеличава вероятността за поток от нови потребители и потенциални продажби.

За
УСЛУГАТА...

service contain
Какво включва?

Техническа оптимизация

Извършваме технически анализ на уебсайта, така че да може да бъде открит и добавен в индексите на търсачките по най-ефективния начин. Това включва премахване на технически грешки от по сайта, проблеми с дублираното съдържание, скорост на сайта, коригиране на мета данните и много други.

On-page оптимизация

Изготвяме анализ и подобрение на съдържанието в сайта. Това включва извършване на рисърч за ключови думи, оптимизиране на изображения, изграждане на вътрешни връзки, създаване на стратегия и съдържание за блог статии, категорийни страници и друго on-page съдържание.

Off-page оптимизация

Изграждане на качествени сигнали (линкове) от тематични и авторитетни уебсайтове и медии. Това включва и създаване на статии за линк билдинг, сигнали от социалните медии, линкове от безплатни медии, форуми и директории, анализ и премахване на всички токсични линкове към сайта.

Оптимизация на локално ниво

Оптимизираме уебсайта с цел да се подобри видимостта на вашия физически обект в Google Maps. Това включва използването на ключови думи и фрази, които са релевантни за местната аудитория, създаване на качествени локални връзки и настройка на Google Business профил. Така всеки клиент ще има възможност да намери вашата локация през търсачките.

Анализ и отчети

Реализираме и имплементираме системи за анализ по сайта (Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager и др.). С тях проследяваме основните метрики за сайта и неговото развитие в търсачките.

Оптимизация на потребителското преживяване

Оптимизираме уебсайта за по-добро потребителско преживяване, което включва бързо зареждане на страниците, лесна навигация от потребителите, качествено съдържание и др. Това подобрява удовлетвореността на потребителите.

service description
Описание на услугата

Какво представлява SEO Оптимизацията на сайт?

SEO оптимизацията е непрестанен процес по оптимизиране на сайта, с цел по-доброто класиране на уебсайта в Google и други търсачки. SEO оптимизацията е подходяща за всички видове бизнеси, които желаят да подобрят видимостта си в търсачките. Правилната оптимизация на сайта води до качествено подобрение на позициите му спрямо дадена ключова дума и съответно повишаване на органичния трафик и продажбите към него. Важно е да се отбележи, че процесът на оптимизация на сайт не е еднократен. За внедряването на SEO стратегиите се изисква продължителен период от време, като резултатите започват да се виждат в период от 3 до 6 месеца, в зависимост от нишата, в която се намира вашият сайт.

 

 Според множество проучвания уебсайтовете, които са позиционирани на първите 5 челни места в търсачката, получават около 75% от целия трафик за дадено търсене, като първият сайт в Google получава над 50% от общите посещения. Google получава средно 100,000 търсения на секунда, което се равнява на 8 500 000 000 търсения на ден. Това прави процесът по SEO оптимизация толкова важен за всякакъв вид бизнеси.

Защо е важно да сме на първите позиции в Google?

Има много причини, поради които SEO каналът във вашата маркетингова стратегия е от изключителна важност. Една от тях е, че SEO представлява един от най-ефективните, надеждни и дългосрочни методи да привлечете органичен трафик към вашия уебсайт. Освен това, не трябва да подценяваме и подобрената видимост в онлайн средата.

 Ето и ползите от това да сме на първите места в Google:

  • Увеличаване на видимостта: SEO оптимизацията на сайт Ви позволява да се появите на водещи позиции в резултатите от търсенето, което довежда до по-голяма видимост на сайта пред вашата аудитория.
  • Органичен трафик към сайта. С по-добро позициониране в търсачките получавате повече кликвания и дългосрочен органичен трафик към уебсайта си.
  • Повишаване на доверието. Ако сайтът ви е на водещите позиции в Google, това оставя впечатление на потребителите, че сте бизнес, на който те могат да разчитат.
  • Подобряване на потребителското изживяване: SEO оптимизацията на сайт включва и подобрения по уебсайта ви, което подобрява и привлича потребителите.
  • Рентабилност: Относително ниски инвестиции в SEO могат да доведат до впечатляващи резултати в дългосрочен план.

Може да разчитате и на реклама от социалните мрежи, но там ефектът продължава само докато рекламите са активни. Също така, поради високата конкуренция, рекламите в социалните мрежи става все по-скъпи. С помощта на SEO Оптимизация, вашият сайт може да се наслади на увеличена видимост и привличане на качествен трафик. Тези предимства от своя страна могат да съдействат за оптимизиране на вашия бюджет за реклама, осигурявайки алтернативен и по-ефективен път за достигане до вашата аудитория.

Имате идея? Нека я обсъдим!

Как протича
процесът на работа?

Пълен анализ на сайта

Изготвяне на цялостен технически одит с цел откриване на слабите страни в сайта.
Анализ на структурата в сайта.
Анализ на съдържанието и вътрешните връзки в сайта.
Проверка на изградените външни връзки към сайта.

Изготвяне на план за действие и Проучване на ключови думи

Преглед на резултатите от анализа на сайта.
Изграждане на ефективна стратегия за подобряване на онлайн присъствието на бизнеса.
Проучване на конкуренцията.
Създаване на линк билдинг и контент стратегия.
Анализ на моментното класиране на сайта.
Анализ и избор на ключовите думи.
Групиране по определени критерии.
Изграждане на семантично ядро от ключови думи.
Планиране на on-page съдържание.

On-Page и Off-Page Оптимизация

Изчистване на техническите проблеми от анализа на сайта.
Оптимизиране на мета данните.
Създаване на съдържание за блог и основните страници.
Оптимизиране на изображенията.
Оптимизиране на скоростта на сайта.
Изграждане на линкове от релевантни и авторитетни сайтове.
Създаване на съдържание за линк билдинг.
Линк билдинг от безплатни каталози, форуми и директории.
Изграждане на богат и разнообразен линк профил.

Цялостен мониторинг на сайта

Анализ и измервания на резултатите
Измерване на ефективността от стратегиите
Отчет за извършени дейности
Проверка за нередности по сайта

Често Задавани
въпроси

За какви бизнеси е подходяща SEO Оптимизацията?

SEO оптимизацията на сайт е подходяща за всички видове бизнеси, които желаят да подобрят видимостта си в търсачките. Независимо дали става въпрос за онлайн магазин, фирмен магазин, блог, ресторант или фризьорски салон, SEO оптимизацията може да помогне да се увеличи трафика към сайта, да се максимизира печалбата и потенциала за продажби.

Каква е цената на SEO услугата?

Направете запитване, за да изготвим вашата оферта спрямо бизнес нуждите ви.

Колко време отнема да се постигнат резултати от SEO оптимизацията?

Важно е да се отбележи, че процесът на оптимизация на сайт не е еднократен. Времето, необходимо за постигане на резултати от SEO оптимизацията, може да варира в зависимост от конкуренцията във вашата ниша, текущата състояние на сайта ви и други фактори. Обикновено се изисква от 3 до 6 месеца, за да се постигнат видими подобрения в класирането на уебсайта.

Каква е разликата между SEO и Pay-per-click (PPC)

SEO (Search Engine Optimization) и PPC (Pay-per-click) са две различни стратегии за увеличаване на видимостта на уебсайт в търсачките. SEO се фокусира върху оптимизирането на уебсайта, докато PPC използва платена реклама. В SEO, резултатите са дългосрочни и органични, докато в PPC те са моментни и платени. Общо взето, SEO е по-устойчива и дългосрочна стратегия, докато PPC може да донесе бързи резултати.

Подобни
услуги

Линкбилдинг